Sunday, April 28, 2019

KBS/PSM tak anak tirikan artis tempatan.. Ini jalan penyelesaian nya..


Yang buat isu sangat pasal BTS ni, event tu sehari je. Masuk persiapan semua semua paling-paling pun seminggu je venue Bukit Jalil tu akan digunakan. Ada lagi 350hari untuk artis-artis lain terutamanya artis tempatan untuk gunakan venue tersebut.

Membawa BTS datang hanyalah 'salah satu' usaha dari KBS/(Perbadanan Stadium Malaysia) PSM untuk utilise penggunaan aset PSM bagi tahun 2020. Untuk makluman, selama ini PSM yang mempunyai banyak aset-aset di bawahnya gagal menjana keuntungan dan kerugian harus ditanggung oleh pihak kerajaan.



Jadi, pihak pengurusan PSM yang baru telah menggariskan beberapa plan untuk tahun 2020 bagi mengatasi masalah ini. Terbaru, salah satu usaha yang dilakukan adalah dengan penganjuran PSM Open Day buat pertama kalinya dalam sejarah PSM bagi mempromosi aset-aset miliknya pada penggiat industri sukan/hiburan. Waktu inilah agen BTS mengadakan perbincangan bersama pihak PSM dan menyatakan hasrat membawa kumpulan tersebut ke Malaysia pada tahun 2020.

Jadi, buat promoter/agen artis-artis tempatan, anda semua dialu-alukan untuk memberi cadangan atau perbincangan dengan pihak PSM tentang cadangan untuk bersama-sama membantu mempromosikan Tahun Melawat Malaysia 2020. Saya percaya pihak PSM bersifat terbuka dalam mendengar cadangangan/pandangan dari penggiat industri.

Terima Kasih.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...