Monday, December 2, 2019

MP PH ponteng dewan satu kesalahan, bagaimana pula dengan MP PAS yang ponteng?

Baca kenyataan Zailah ngan MP Dungun, Tujuan depa undi menolak Peruntukan belanjawan kebajikan Sebab nak bagi peringatan kepada Pemimpin PH yang Ponteng.. Dia punya pusing... Kalahkan Sammy Vellu..Depa sedar tak apa depa cakap ?

Yang hadir dan mengundi dalam dewan rakyat hari itu menolak Bajet Kementerian Wanita dan Kebajikan Masyarakat tu Ali Parlimen PAS cuma 3 orang.. Keseluruhan ahli Parlimen PAS ada 18 orang.. 3 dari 18 tu cuma khadiran 20% dari keeseluruhan MP PAS, Sedangkan Kalau dalil tu digunakan 80% MP PAS itu sebenarnya ponteng.. Haji Hadi, Nik Abduh dan Ulama PAS pun semua Ponteng..


Kalau MP PAS sendiri 80% Ahli Parlimen dia tak hadir dewan Rakyat.. ada hati nak bagi peringatan pada MP PH yang Ponteng, Aku tak kira lah.. Sapa pun Ponteng kita tak setuju, Tapi dari kes ni nak tunjukkan Busuknya hati Ahli parlimen PAS.. MP PAS boleh saja berkecuali seperti zaman PH jadi Pembangkang dulu, Tapi Walak MP PAS pada UMNO dan MCA tidak bertebing..

dan Allah aturkan tepat Ahli Parlimen PAS yg terlibat dikalangan Wanita Sendiri si Zailah menolak Peruntukan dan bajet untuk orang miskin ,Ibu Tunggal dan OKU... Sepatutnya depa lah jadi tulang belakang bagi kementerian wanita, tapi depa Tolak...dan Allah aturkan Banjir besar dikawasan Parlimen 2 MP tu sekarang.. apakah depa perlukan bantuan ? :)

Ipohmali

1 comment:

  1. peringatan pada mak cik pas tu juga, berpada pada lah kalau nak walak dgn umnu dan mca pun..ada akai pakai, jangan simpan kat kepala lutut..

    ada nasihat agama yg menyebut "jangan dekati si tukang besi, jika tak terbakar pun pasti terkena percikan api"

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...