Wednesday, June 17, 2020

Benarkah ANWAR IBRAHIM dikatakan gila jawatan PERDANA MENTERI..!!


1.Pada malam keputusan pru, zahid dan najib ada menghubungi dsai di pusat rehab dan menawarkan tawaran terbaik buat pkr dan beliau. Jawatan No 1 ditawarkan kepada kak wan dan akan di amik alih oleh dsai setelah menjadi MP kelak. Tawaran itu ditolak oleh dsai

2.Umno sekali lagi membuat tawaran setelah dsai menang prk PD, tawaran kali ini hampir sama dgn tawaran malam keputusan pru. Kali ini dsai ditawarkan jawatan No 1 manakala umno di jawatan No 2. Tawaran tersebut ditolak oleh dsai

3.Dikatakan Abah Sembam juga ada membuat tawaran sedemikian rupa sebagai syarat sokongan pkr dan dsai dialih dari PH kepada PN. Tawaran tersebut ditolak oleh dsai.



4.Isteri kepada dsai iaitu kak wan azizah wan ismail juga pernah ditawarkan jawatan PM oleh bekas YDPA, tetapi ditolak oleh kak wan kerana mahu berpegang pada janji bahawa tun m akan jadi PM andai PH menang pru.

5.Mana2 yg masih dok kata dsai gila nak jadi PM tu dah blh pegi meninggal. Beliau ada peluang jadi PM tapi beliau menolak kerana mahu berpegang pada prinsip.

Daniel Zairin
PkR Melaka
M0300006793

5 comments:

  1. Lawak sungguh,kalu tk gila jwtn xde le hari2 ratip mintak atok letak jwtn. Lu smbg bule la

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia suruh letaj jawatan tp dia x mintak jawatan. Bkn mcm umno yg gila jawatan. PM PN dh bg samarata jawatan menteri tp umno minta lebih pulak. Tak dibagi umno ugut bubar parlimen. Nah skrng sapa gila jawatan?

      Delete
  2. Lawak tahap gaban.. Nak bodek pun agak²lah.. Apa yang dapat kalau bodek buntut ANUar tu.. Dapat jadi menteri ke..

    ReplyDelete
  3. Org umno yg gila jawatan. Terpekik terlolong minta bubar parlimen desak pru15 dilaksanakan.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...