Tuesday, August 25, 2020

PANAS : DEPA KATA ADA MENTERI KANAN KANTOI BERHUJAH DENGAN NETIZEN DI PRK DUN SLIM SEMALAM..!!

 

Naratif Boomerang Stepek..
 
YB Menteri Kanan : Tuan-tuan.... kita amat bernasib baik kerana PH hanya berjaya menerintah 22 bulan sahaja... jika lama mereka memerintah.. lingkup Malaysia.. mati kita... ekonomi lembap.. tiada kemajuan untuk rakyat..
 
Pengerusi Majlis : Ya.. ya... tepukk...
 
Pak Lang Mid : YB .... masa PH memerintah 22 bulan dulu siapa Menteri Hal Ehwal Ekonomi yang ekonomi lembap macam YB kata tu?
 
YB Menteri Kanan : Owhhh Menteri masa tu memang lembab.. apa dia buat pun kita tak tahu.. melancong dengan anak bini saja rasanya..
 
Pak Tam Karim : Siapa nama Menteri tu YB?
 
YB Menteri Kanan : tak kan tuan-tuan sudah lupa? Baru ja lagi.... Saya ingat lagi.. nama dia Azmin Ali.. saya masih ingat muka dia walau pun samar-samar..
 
Mak Teh Timah : YB... Azmin Ali tu bukan ka YB yang tengah berucap ni?
 
YB Menteri Kanan : Ya... saya la.. takkan saya nak lupa saya menteri waktu tu? Mak Teh ni.. buat kelakar pulak...
 
Pak Lang Mid : Laaa YB ka Azmin menteri ekonomi masa PH dulu.. dah tu YB kata kat YB sendiri la ni... bengap la YB ni..
 
YB Menteri Kanan : Alamak... saya ka? Silap pulak... macam ni tuan-tuan...
Tuan-tuan jangan marah saya sorang.. ni yang sebelah saya ni pun sama.. Saifuddin ni dulu Menteri 
Luar masa PH memerintah.. cerr tanya dia buat apa??
Yang si Zuraida mengikut saya merata ni.. dulu dia Menteri Perumahan.. sekarang ni pun Menteri Perumahan... lagi la kita tak tahu apa dia buat.. besarkan badan ja rasanya.. hehe gurau na Zu...
Paling teruk tuan-tuan.. PM kita sekarang ni.. dulu masa PH memerintah 22 bulan, dia Menteri Dalam Negeri yang jaga polis, imigresen... dia buat apa? Dia ajar polis baca doa ka?
 
Pak Tam Karim : owhhhhh macam tu.. jadi YB-YB ni la penyebab PH nampak teruk?
 
YB Menteri Kanan : Ya.. cerdik betul Pak Tam.. sekarang ni kami jadi menteri dalam Kerajaan baru ni.. sama ja.. cuma hebat sikit la sebab saya dari menteri biasa dah jadi Menteri Kanan...
 
Pak Chup : Apa yang tujuan Menteri Kanan ni YB?
 
YB Menteri Kanan : Untuk bagitau kawan-kawan kami dalam Umno tu.. diorang ramai tapi biasa-biasa saja.. saya ni atas diorang la..
 
Mak Long Bedah : laaaaa bodohnya YB dengan kawan-kawan YB ni kan????
 
YB Menteri Kanan : Saya ni Menteri Kanan Mak Long.. pandai la.. yang bodo tu Takiri...
 
Selamat Mengundi Para Pengundi di Dun Slim... Jangan dibodohkan oleh puak-puak bodoh ni..
Undilah Calon No. 1
 
PRK Slim: Kumpulan Tun M namakan peguam, Amir Khusyairi sebagai ...
 
ZULHAZMI SHARIF

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...