Saturday, March 10, 2018

Adakah ROS hanyalah barua rejim pemerintah.?

Ahmad Muslim Badawi Badawi


Semalam ROS memberikan amaran, agar parti PPBM(Bersatu) segera menyelesaikan pertikaian dalam partinya.. atau Parti Bersatu terpakasa ditarik dan diharamkan Pendaftaran nya.. Ia lebih menakutkan mereka bila Manifesto Pakatan Harapan dilancarkan secara rasminya Semalam..

Dalam keadaan jelas UMNO menangguhkan pemilihan dan melanggar Perlembagaan Parti.. Isu parti Bersatu jugak ROS sibukkan, agaknya Kenapa ?

Inilah ketakutan depa Regim UMNO, adakah ROS hanyalah barua mereka..? mereka dapat jangkakan, Sebelum ini Mahathir berkeras tetap mahu menggunakan satu Logo, Prinsip Mahathir dalam konteks dan Strategi Politik ini tepat.. kita perlukan satu Logo..Satu bendera seluruh Malaysia..

Kemungkinan besar, Pakatan Harapan akan menggunakan satu logo.. dan Logo Tersebut mungkin dari parti Bersatu.. Ini yg manakutkan UMNO.. walaupun secara peribadi aku rasakan Bendera dan Logo PKR lebih sesuai dijadikan Logo Pakatan Harapan.. Nampaknya Ketakutan regim UMNO kepada parti PPBM(Bersatu)..

Apakah mungkin tidak ada Pilihanraya untuk PRU 14 jika regim tertekan sehingga mengHaramkan parti dalam Pakatan Harapan....Masa semakin suntuk bagi Najib..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...