Friday, October 25, 2019

UMNO jahat pon takpa janji depa MELAYU ISLAM bukan cina kapiaq!


[ 'ibrah & perjuangan ]

Party Agama selamatkan #Kebathilan.

1. Perkara yg mengikat Pakatan Harapan pada PRU14 adalah tekad membina semula Negara Malaysia yg hampir bankrup dikerjakan Najib, Umno/BN dan juak jahatnya.

2. Janji PH merentasi bangsa & agama. Semua mesti bangkit membuat perubahan, pertahankan pertiwi dari kecelakaan puak durjana itu.

Rakyat terima komitmen PH.

Rakyat bangkit meterai mandat pada PRU14 itu.

3. Hari ini PH sedang & akan terus melaksanakan apa dijanji sedaya mampu. Walau rupanya kerosakan itu jauh lebih parah dari apa di atas kertas rupanya.

4. PH ajak rakyat bersama fahami kemelut menyelamatkan Negara dari kebankrupan ini. Semua mesti bersama letakkan kepentingan Negara di atas. Dan PH yakin ia pasti berjaya dilaksanakan 5 - 10 tahun mendatang. Itu tekad, itu azam, dan itulah komitmen PH.


5. Dan masa samalah satu per satu manusia Umno/BN & talibarutnya yg mensabotaj itu wajib dihukum ikut jalan undang-undang.

Rupanya Pas menolak semua itu...!

6. Tok Guru itu dan juaknya berkempen "...Umno/BN itu jauh lebih baik daripada PH"... sebab Umno/BN gunakan (sedikit) duit rompakan itu utk Islam, buat masjid, hantar orang ke Mekah, dan bagi kepada puak dia utk PRU14. Maka syiar Islam dilihat katanya zaman Umno/BN itu...

7. Juga katanya duit dicuri itu juga digunakan untuk gula-gula buat buat rakyat diamkan diri. Dia tak pernah kata salah itu. Sebab yg buat itu bukannya DAP atau Cina.

8. Sebab itu, bagi puak itu selamatkan Umno adalah MATLAMAT utama hari ini hingga sanggup bersekongkol dgn kebathilan keparat Umno, MCA, MIC itu. Semuanya demi bangsa katanya.

9. Pas hari ini dah tak kesah semua itu. Asalkan ianya dikongsikan buat bangsa & agama. Maka hari ini dia berpelukanlah dgn Umno/BN itu, sebab dalam pakatan BN itu tak adanya DAP & Amanah.

Benar maksud sabda Rasulullah itu;

Perjuangan berpaksikan 'asobiyyah (erti: bersekongkol dgn kezaliman & kebathilan) tempatnya di dalam nerakaNya.

https://www.facebook.com/ahmadsayutibashiron/posts/10157486173324876

Na'uzubillah.

2 comments:

  1. Kek secret recipe tu pun cukup nak tunjuk ape Yg ade dlm hati perut Pas, tak payah la nak cerita tempat cetak harakah lagi. Itu cukup nak tunjuk Kat org atas pagar, tak payah Kat walaun. Hati Dah hitam, perut Dah buta. Dah tak bleh nak tolong. Allah je yg bleh ubah mereka.

    ReplyDelete
  2. Mereka ini berlandaskan agama dari segi pakaian, bermuka2 depan rakyat tak mengamalkan rasuah tapi belakang tadbir perangai setan - menyokong penipu & penyangak, memaki hamun, memfitnah, mengkayakan diri sendiri & keluarga, keluar fatwa2 tak masuk akal, perasan diri ulamak, sombong, buat peraturan berlandaskan hadis2 yg dicipta oleh org2 Shiah dulukala bukan Al-Quran, esktrimis terhadap DAP dan suka mendoakan bala atas pihak lawan.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...