Wednesday, November 30, 2022

Muslimah PAS Pusat dah sampai ke tahap buat ads main sentimen Israel dengan PM10!


 Kali ni aku takdak kesian dah. Muslimah Parti Islam Se-Malaysia (PAS) Pusat dah sampai ke tahap buat ads main sentimen Israel. Nak main jahat sangat kan?

Sekali Allah tunjuk terang-terang mainan adu domba hampa 

Nampak ads tu dibayar oleh Muslimah PAS Terengganu. Terang-terang keluar nama mung Wida Shahnaz Mokhsin. Tapi aku masih ada hati perut, aku blurkan muka keluarga hang.

Lagi aku geram mak mentua aku di kampung kat Kelantan bagitau wife aku, dia risau macam-macam yang tak masuk akal sebab mainan hampa ni.

Hampa takdak rasa malu ka? Takdak rasa berdosa fitnah orang? Rasa suci confirm masuk syurga?

Bersih dan stabil katanya. Main jahat camni bersih sangat ka? Mental tak stabil langsung semenjak tak dapat jadi kerajaan nih.

Oi ngang. Pemimpin Hamas dari Palestin siap buat video call dengan Anwar lah, ucap tahniah dan mendoakan Anwar.

Pemimpin Hamas tu lebih tahu urusan dengan Israel. Bukan cam hampa, dah jadi kerajaan 33 bulan pun masih ngang. 

Tu aku share sekali video call antara Anwar dan pemimpin Hamas Ismail Haniyeh dan Khalid Mesh'al. 

Laporan polis dah dibuat. Kalau tak dicegah, makin melarat kebencian ni.

Hampa suka Malaysia ni jadi huru-hara ka?









No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...